Viešbučio klientų savitarnos sprendimo sukūrimas ir diegimas
UAB „Big Stone“ nuo 2021 m. rugsėjo mėn. įgyvendina projektą, kurio tikslas - įdiegti savitarnos sprendimą viešbučio „Big Stone“ svečiams, apimantį savarankišką kambarių rezervaciją, patogų atsiskaitymą bei integraciją su restorano valdymo sistema.
Projekto rezultatas – bus sukurta savitarnos sprendimo programinė įranga bei jos integracijos su įmonės restorano valdymo sistema. Taip pat veiklos rezultatas bus savitarnos sprendimo įdiegimas ir sukonfigūravimas ir bus užtikrinta programinės įrangos priežiūra 36 mėn. nuo jos įdiegimo.
Mūsų įmonė, optimaliai išnaudodama laiką ir resursus, įgyvendins projektą maksimaliai siekdama projekte numatytų ir užsibrėžtų tikslų bei rezultatų.
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė
Projekto pavadinimas - Viešbučio klientų savitarnos sprendimo sukūrimas ir diegimas
Projekto vykdytojas: UAB „Big Stone“
Projekto vykdymo pradžia: 2021 m. rugsėjo 09 d.
Projekto vykdymo pabaiga: 2022 m. rugpjūčio 16 d.